
Réduction Dans Fees L’école
Question: Ene dimoune ena deux options quand li paye fees l’école.
1- Paye full montant (Rs 11 600) avant le 28 Février et gagne Rs 600 reduction.
2- Paye par mois et pas gagne aukene réduction.
Eski le premier payement li
Assalāmualaykum Warahmatullāhi Wabarakātuhu
Hāmidan Wamuswalliyan Al Jawāb Bi’ounillāh Wa’alayhi at Tuklān.
Nous comprend raison de Muhtaram Maulānā’s réservation lors sa sujets la en référence.
Extérieurement, la réduction qui finne offert li Ribā comme l’école pé offert ene réduction/discount au lieu du ‘temps’. i.e faire payment anticipé dans ene vente à crédit.
Mais toutefois, ena ene différence entres les deux transaction.
Le transaction en référence li gouverné par le la lois Shari’ah de Ijaarah (louer) par contre réduction pour payement anticipé dans ene la vente crédits li gouverné par Bay’ Muajjal (ventes à crédits).
Selon le principles de Ijaarah, le Ajeer (dans le cas de l’école) li seulement zn droit à fees pour le service de ene mois du l’enseignment de l’enfant.
Donc, le payement de R11,600 avant le 28 Fèvrier pour considéré comme ene payment fait d’avance pour banne service du future. Dans Ijaarah, li permissible pour paye d’avance pareille, li permissible pour l’école offert ene réduction.
C’est le contraire de la loi Bay’ Muajjal par contre ene réduction li offert pour ene payment ancipé pas pour permissible comme finne attache valeur monétaire à ‘le temps’. Par example payement ancipé, qui pas pour permissible. Pour plus information, ou capave pour plus details Fatwa lors as topics la.
Comparativement parlant,la lois de Ijaarah, li plus flexible dans sa regard la. Nous livres de Fiqh remplis avec example. Ene textes populaire constaté, “si ene dimoune dire avec ene tailleur, si to coudre sa la toile la zordi, to pour gagne ene dirham, si to coudre li demain, to pour gagne moitié ene dirham”, sa transaction la finne décréter comme permissible par Imam Abu Yusuf et Muhammad (Rahimahumallāh) malgré le fait qui finne attache valeur monaitaire à le ‘temp’. Par example le jour qui tailleur la termine so travaille.
Néanmoins, si ou decide pour paye fees en advance, sa fonds la pour apartenir à l’école dans sa évenement la, ou enfant arrête alle l’école pour le reste de l’année, l’école pour liable (islamiquement) pour rembourse ene montant équivalent à moins qui l’enfant pas finne gagne so enseignements.
Mais toutefois, besoin noté qui ena l’école perna politique de remboursement. Dans sa cas la, ou besoin volontairement forfaitaire ou droits pour ene remboursement quand ou décide pour paye ou fees en avance.
[Moufti Ebrahim Desai Rahimahullāh]
Allāh Ta’ālā le Savant Parfait.
Moufti Mohammad Ashhad Bin Saeed Al Mahmūdy.
Dāruliftaa Mahmoodiyyah Mauritius.
WhatsApp: 230 57554717
(Traduit en créole par Ummi Ayrah)

