Lire Sūrah Derrière Avant Ki Devant
Question: Qui arrivé si ene dimoune lire Surah en desordre dans Salaah, par example, en prémier li lire Lahab et en deuxième lire surah Abbaabil. Eski namaz li valide ou si ena erreur, cotte Sajdah Sahu vinne obligatoire?
Assalāmualaykum Warahmatullāhi Wabarakātuhu
Hāmidan Wamuswalliyan Al Jawāb Bi’ounillāh Wa’alayhi at Tuklān
Li Wājib (obligatoire) pour suivre les recitation du Surah en ordre dans Swālah Fardh et Witr. Si, par example, ene dimoune li recite Sūrah Feel dans première Raka’ah de Swalāh Fardh, li capave recite Sūrah Quraysh où d’autres Sūrah qui vinne après Sūrah Kauthar dans deuxième Raka’ah. Li pas pour correcte et li pour Makrūh pour recite Sūrah Al-Asr, qui ene Sūrah avant Sūrah Feel, dans deuxième Raka’ah comme li pour recule en arrière non-plus récite en avant en ordre.
Mais si pendant qui ene dimoune recite Sūrah en arrière dans Swalāh Fardh, Sajdah Sahw pas vinne obligatoire.
Même si li finne ordonné pour manitenir la façon en ordre pour recite les Sūrah du Qur’an, dans Swalāh Sunnah et Nafl, li pas considéré Makrūh pour recite le Sūrah dans la façon devant ou en arrière, dans Swalāh Sunnah et Nafl. Ene dimoune besoin rappel bien quand li lire deux Sūrah en omettant ene Sūrah qui courte au milieu, la li aussi il pour Makrūh et besoin évité.
Allāh Ta’ālā le Savant Parfait.
Mouftī Mohammad Ashhad Bin Saeed Al Mahmūdy.
Dāruliftaa Mahmoodiyyah Mauritius.
WhatsApp:+230 57554717
(Traduire en créole par Ummi Ayrah)