Le Droit Du Succession Déprive Les Héritiers
Question: Assalamoualaikum Mufti saab. Le droits de succesion qui pé imposer par gouverment sud Africain qui si ene dimoune décéder qui vinne éfrayant et ene scenario’s lourd pour département vivant. Mo finne tendé qui ena ene fatwa qui donne la permission ene dimoune pour prend l’assurance la vie (normalement pas gagne droit d’après Shari’ah) pour le but pour rembourse le droits de succession quand ene dimoune décéder. Si ena en plus in resté après qui finne paye le montant besoin donne le reste en charité.
Eski li vrai et si oui eski mufti capave élaboré lor sa problems la et donne moi conseille sil vous plaît? Et si li fausse qui conseille le mufti capave donne pour enlève sa fardeau la?
Assalāmualaykum Warahmatullāhi Wabarakātuhu
Hāmidan Wamuswalliyan Al Jawāb Bi’ounillāh Wa’alayhi at Tuklān
Selon le SARS (Sud Africain service revenue) site Web, le croissant de succesion li 20% du croissant li R30 millions ou plus, l’état croissant pour R 700,000 et si l’etat pour R10 million. Le montant pour croissant de succession déprive les héritiers de zotte part de inheritance depuis l’état.
En principle, tout forme de l’assurance conventionelle li impermissible. Si ene dimoune finne prend l’assurance seulement pour surmonte et évite le croissant de succession et pour garde le droits des héritiers, de la li pour regarde comme adopté ene petit portion pour violation et évite ene gros violation.
L’assurance conventionelle certes li ene violation du Shari’ah. Mais toutefois, prive banne héritiérs de zotte droits, li ene plis gros violation. Li coquin le droits du l’héritage et aussi les héritiérs. Mais toutefois, besoin noté qui tout montant en plus besoin donne en Sadaqah. Sa besoin mettre dans testament et tout banne précaution nécessaire besoin prendre en consideration ki montant en plis besoin donne en Sadaqah. Besoin noté qui les premiums payé en assurance pour forme parti du l’etat.
C’est ene option de Hadhrat Mufti Taqi Saheb (Madda Dhilluhu)
Allāh Ta’ālā le Savant Parfait.
Mufti Ebrahim Desai Rahimahullāh
Adopté Moufti Mohammad Ashhad Bin Saeed Al Mahmūdy.
Dāruliftaa Mahmoodiyyah Mauritius.
WhatsApp : +230 57554717
(Traduire en créole par Ummi Ayrah)