Désobéissance Allāh Et Invitation Mo Camarade
Question:Si ene proche camarade ou famille invite ou pour ene fonction et si ou conné li pour ena garçons et filles ensemble et ena la musique etc..? Mo pas envie passe pour ‘Attitude plus Saint’. Ki pou faire dans cas la?
Assalāmualaykum Warahmatullāhi Wabarakātuhu
Hāmidan Wamuswalliyan Al Jawāb Bi’ounillāh Wa’alayhi at Tuklān.
Selon le Shari’ah, le principle c’est que nous pas capave obeir dimoune et repondre à la demands qui contre le commandement d’Allāh Ta’ālā.
Rasūlullāh (Sallallāhu Alayhi Wasallam) dire:
“Perna obéissance personne dans désobeissance Allāh” (Tabrāni: Vl1 Page 55)
Nous responsabilités et commitement, li seulement pour Allāh avant les autres. Li pas permissible pour casse la lois d’Allāh pour faire plaisir à la famille ou camarade.
Allāh le Savant dire:”Pas incliné vers banne celui qui faire mal, si to peur pour touche avec du feu (L’enfer)” (Surah Hūd Āyah 113) Ene dimoune besoin retire li même depuis banne rassemblements et explique le raison gentillement. In Shã Allāh li pour ene moyen pour change la famille et camarade et amene Deem dans zotte la vie.
Pas besoin gagne banne penser tel comme (Eski to plus saint twa). Mais plutôt senti ou coupable de l’infraction de la lois Shari’ah et adopté l’attitude comme ene forme de défense et regrette pour banne celui qui pé mal faire.
Pas besoin tracasser apropos sa. Soyez ferme dans Deen, sa qui pour ene moyens de Hidāyat et guidance pour les autres.
Par Moufti Ebrahim Desai Rahimahullāh
Allāh Ta’ālā le Savant Parfait.
Moufti Mohammad Ashhad Bin Saeed Al Mahmūdy.
Dāruliftaa Mahmoodiyyah Mauritius.
WhatsApp: + 230 57554717
(Traduit en créole par Ummi Ayrah)